Reklamacije - postupak i vreme rešavanja
Važno nam je da svaki korisnik bude zadovoljan svojom kupovinom na našem sajtu. U slučaju da imate bilo kakve nedoumice ili probleme sa proizvodom koji ste kupili, pružamo vam informacije o našem postupku za rešavanje reklamacija i očekivanom vremenskom okviru.
Podnošenje reklamacije
Ako imate reklamaciju u vezi sa proizvodom, molimo vas da nas kontaktirate putem naših kontaktnih informacija. U svom zahtevu navedite relevantne detalje kao što su broj porudžbine, opis problema i kontakt informacije.
Pregled reklamacije
Nakon što primimo Vašu reklamaciju, naš tim će je pažljivo pregledati. Reklamacije prihvatamo samo ukoliko je proizvod neotpakovan i ukoliko nije prošlo više od 7 dana od datuma kupovine. Ovo može uključivati komunikaciju sa vama kako bismo razjasnili detalje problema i osigurali da smo dobro razumeli situaciju.
Odgovor i rešenje
Nakon analize Vaše reklamacije, pružićemo vam odgovor u pisanoj formi. Ovde ćemo navesti našu ocenu situacije i predložiti moguća rešenja. Ako je potrebno, ponudićemo vam opcije za zamenu proizvoda, povrat novca ili druge relevantne korake.
Očekivano vreme rešavanja
Nakon analize Vaše reklamacije, pružićemo vam odgovor u pisanoj formi. Ovde ćemo navesti našu ocenu situacije i predložiti moguća rešenja.