AKCIJA: Kupi 3 pidžame i ostvari 10% popusta na celu porudžbinu

Reklamacije - postupak i vreme rešavanja

Važno nam je da svaki korisnik bude zadovoljan svojom kupovinom na našem sajtu. U slučaju da imate bilo kakve nedoumice ili probleme sa proizvodom koji ste kupili, pružamo vam informacije o našem postupku za rešavanje reklamacija i očekivanom vremenskom okviru.

Podnošenje reklamacije

Ako imate reklamaciju u vezi sa proizvodom, molimo vas da nas kontaktirate putem naših kontaktnih informacija. U svom zahtevu navedite relevantne detalje kao što su broj porudžbine, opis problema i kontakt informacije.

Pregled reklamacije

Nakon što primimo Vašu reklamaciju, naš tim će je pažljivo pregledati. Reklamacije prihvatamo samo ukoliko je proizvod neotpakovan i ukoliko nije prošlo više od 7 dana od datuma kupovine. Ovo može uključivati komunikaciju sa vama kako bismo razjasnili detalje problema i osigurali da smo dobro razumeli situaciju.

Odgovor i rešenje

Nakon analize Vaše reklamacije, pružićemo vam odgovor u pisanoj formi. Ovde ćemo navesti našu ocenu situacije i predložiti moguća rešenja. Ako je potrebno, ponudićemo vam opcije za zamenu proizvoda, povrat novca ili druge relevantne korake.

Očekivano vreme rešavanja

Nakon analize Vaše reklamacije, pružićemo vam odgovor u pisanoj formi. Ovde ćemo navesti našu ocenu situacije i predložiti moguća rešenja.

Eco-friendly

Održivi materijal

Zamena moguća

Ukoliko niste zadovoljni

Rok isporuke

2-3 radna dana
Ovaj sajt koristi kolačiće u cilju boljeg korisničkog iskustva, personalizacije sadržaja i analiziranja saobraćaja.